مقالات

سرویس ون دربستی و در اختیار چیست؟

توضیحات درمورد سرویس ون در اختیار:

ون جزو وسیله های نقلیه جاده محسوب می شود که توسط کمپانی های بزرگی همچون تویوتا،هیوندای و… طراحی و تولید می شود.از این خودرو معمولا برای جا به جایی مسافران و حتی شاید باورش سخت باشد، اما به عنوان محل زندگی سیار هم در حال حاضر استفاده می شود.ون های محبوب و آشنایی که هم اکنون در بازار ایران حضور دارند،ون هیوندای H350  و ون تویوتا هایس است که در ناوگان حمل و نقل تاثیر بسزایی دارند.

البته توجه داشته باشید برخی از ون ها به علت حجم بار زیاد مسافران با مشکل فضای کم رو به رو هستند،که پیشنهاد ما به شما این است از خدماتت اجاره ون دربستی الوون استفاده کنید.در برخی از مدل ها همانند هیوندای H350 به علت داشتن سقف بلند و فضای داخلی جادار تر نسبت به سایر ون ها شرایط بهتری برای مسافرین وجود دارد،علاوه بر آن این ون از ایمنی بالایی برخوردار است،پس با خیال راحت با ون های مجموعه الوون سفر کنید و تجربه به یاد ماندنی را با مجموعه ما کسب کنید.

 

سرویس ون دربستی و در اختیار به چه معناست؟

سرویس ون دربستی مجموعه الوون،در واقع معمولا در شرایطی که شما نیازمند سفر به صورت گروهی و  همراه با خانواده هستید و یا برای حمل کالایی که دارای ارزش بالایی است استفاده می شود.این سرویس یه طور معمول توسط افرادی که خودروی شخصی ندارند و قصد سفر های بین شهری دارند بسیار محبوب هست.شما با استفاده از ون های دربستی می توانید برای سفر های تفریحی خود،لحظات خاطره انگیز و به یاد ماندنی ثبت کنید،چرا که به راحتی می توانید تمام سفر های درون و برون شهری، و حتی سفر به مناطق کوهستانی را با ون های مجموعه الوون انجام دهید.

دلیل محبوبیت سرویس ون دربستی در بین مسافران،امکانات بالایی که در داخل این سرویس ها وجود دارد هست و همین سبب شده تا مسافران با خیال راحت تمام سفر های خود را با سرویس ون دربستی و در اختیار انجام دهند.

به طور کلی افرادی به دنبال این سرویس هستند که راحتی و رفاه در سفر ها برایشان مهم است.

 

 

 

چرا از ون برای سرویس دربستی استفاده کنیم؟

خب  اگر تعداد نفرات شما زیاد است و قصد سفر را به صورت دست جمعی و گروهی را دارید،اجاره ون را مدنظر داشته باشید چرا که با این کار می توانید دور هم جمع شوید و با یکدیگر صحبت کنید و علاوه بر آن می توانید در هزینه های سفر صرفه جویی کنید،چون دیگر نیاز نیست چند خودرو دیگر را کرایه کنید.امنیت این خودرو ها بسیار بالا است به طوری که از لحاظ فنی حرفی برای گفتن دارند.همچنین ون ها مزایای دیگری دارند،در فیلم برداری داشتن ون از نیاز های تهیه کنندگان و کارگردانان فیلم است، زیرا هم برای جا به جایی افراد و لوازم استفاده می کنند و هم در خود صحنه های فیلم.

از ون های تشریفاتی هم برای افرادی که قصد بازدید گروهی و یا رفتن به همایش ها،اجلاس ها و سمینار دارند بسیار مناسب و باصرفه است،همچنین برای مهمانان خاصی که از کشور یا شهر های دیگر می آیند گزینه مناسبی است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر راجبه ون های دربستی مجموعه الوون به صفحه ون دربستی مراجعه نمایید.

 

اجاره ون برای سفر چه معایبی دارد؟

همانطور که می دانید هرچیزی مزایا و معایبی دارد،اکنون که با مزایای اجاره ون دربستی و در اختیار آشنا شدید،نوبت آن است که با معایب این سرویس هم آشنا شوید…

  • خراب شدن ناگهانی ون از جمله معایب استفاده از ون ها است که می تواند در جاده شما را گرفتار کند.
  • عدم دسترسی به سرویس بهداشتی در ون ها
  • فرسوده شدن ون ها در گذر زمان
  • نبود بخچال (کول باکس) در اکثر ون ها

 

 

 

 

امنیت ون ها در سفر چقدر است؟

ون های سفر در واقع خانه دوم شما هستند،بنابراین در خودرو وسایل قیمتی و ارزشمندی وجود دارد که سارقان در کمین آن هستند.در مجموعه الوون تمام ون ها مجهز به دزدگیر های حرفه ای و ردیاب هستند که با خیالی آسوده می توانید سفر خود را سپری کنید.ون های سفر می توانند سفر طولانی را برای مسافران خود رقم بزنند و هر محدودیتی که وجود دارد را از بین برده و امکان به وجود آوردن و شکل گرفتن سفر های جذاب و ناب را بیشتر کنند.

 

اجاره ون ترانسفر فرودگاهی به چه شکل است؟

اجاره ون ترانسفر فرودگاهی مجموعه الوون بستگی به مکان و سفر های بین شهری شما دارد و نوع مسیرشما و تعداد روز هایی که با ون در مسیر هستید با نرخ های مناسب محاسبه می شود.ارائه دادن خدمات عالی به مسافرین سبب شده تا سفری لذت بخشی را برای آنها به ارمغان بیاورد.اگر به دنبال مناسب ترین ون برای سفر هستید،باید از قبل برنامه ریزی ها و هماهنگی های لازم را انجام دهید و در برنامه ریزی مفیدترین مسیر را برای بارگیری و تخلیه چمدان های خود انتخاب کنید تا سفری جذاب را با دوستان و خانواده تان داشته باشید.

 

 

 

اجاره ون سفر های گروهی به چه شکل است؟

خدمات کرایه ون یک روزه مجموعه الوون این امکان را به شما می دهد که با خیالی آسوده حمل و نقل خود را انجام دهید و به طور کلی سه روش برای تعیین قیمت خدمات وجود دارد که به آنها اشاره می کنیم:روزی،ساعتی یا مسافتی که توسط مسافر طی شده است.شرکت الوون خدمات کرایه اجاره ون یک روزه را بر اساس مدت زمانی که کار خود را انجام می دهید به شما ارائه می دهد و تصمیم گیری اینکه کدام روش را برای قیمت گذاری انتخاب می کنید به نیاز های شما بستگی دارد.

داشتن نرخ ثابت قیمت روز این امکان را به مسافر می دهد تا نسبت به محدودیت زمانی انعطاف بیشتری برای حمل و نقل داشته باشد و برای مشاغلی که نیازمند چند بار سفر هستند،ایده آل ترین سفر را داشته باشند.

هزینه کرایه ون دربستی مجموعه الوون به مدت زمانی که شما به ون نیازمند هستید بستگی دارد. اندازه و نوع ون ازعوامل اصلی کمک کننده خواهد بود چون یک کالای بزرگ نیازمند یک ون بزرگ است و بهترین حالت این است که ون خود را به صورت ساعتی اجاره کنید.

 

معرفی انواع ون مجموعه الوون:

 

 

 

 

 

  • هیوندا H350

ون هیوندا H350  از نظر طراحی دارای بدنه زیبا و مقاوم است.رقیب اصلی این ون نیسان NV350 است که از نظر فضای داخلی ون هیوندا جادار تر است.فضای داخلی این ون به گونه ای است که یک فرد می تواند به راحتی همانند اتوبوبس بایستد و داخل کابین ون به صورت راحت حرکت کند،همچنین این خودرو دارای فضایی مناسب و جادار برای ذخیره سازی چمدان های حجیم و دستی است.

از امکانات رفاهی این خودرو می توانیم به سیستم صوتی و تصویری با کیفیت،سیستم تهویه مطبوع با دریچه های سقفی،کیسه هوا و ترمز ABS،کنترل داینامیم خودرو،سیستم کمکی حرکت در سربالایی و کمک پارک اشاره کنیم که برای یک ون مسافرتی بسیار مناسب است.

از نظر فنی هم این خودرو کم نمی آورد، چرا که هیوندا H350 دارای موتوری با قدرت 168 اسب بخاری و 422 نیوتون متر گشتاور است که این خودرو با موتور 2.5 لیتری 4 سیلندر توربو ذیزل خطی با گیربکس 6 سرعته دستی چرخ های عقب را به حرکت در می آورد.تمام این موارد از جمله امکاناتی هست که در مورد هیوندا H350 بزرگنمایی می کند و می توان به آن اشاره کرد.

 

 

 

 

  • ون وانا

یکی دیگر از ون هایی که برای سفر می تواند گزینه مناسبی باشد،ون وانا است که در بازار ایران به فروش می رسد.این خودرو در واقع چینی است که در کشور چین با برند فوتون شناخته می شوذ.ون وانا یکی از پرکاربرترین ون ها در کشور ما محسوب می شود که هم درون و برون شهر استفاده می شود،حتی به عنوان تاکسی درون شهری هم این ون کاربرد دارد.

ون وانا در مجموع برای 14 نفر طراحی شده است.گیربکس این خودرو 5 دنده دستی است که می تواند 2160 کیلوگرم بار را حمل کند و در بالاترین سرعت 145 کیلومتر رانده می شود.

 

  • ون تویوتا هایس

از محبوب ترین و پرطرفدارترین ون های مسافرتی می توان به تویوتا هایس اشاره کرد.این ون دارای ظرفیت 14 نفره است که به راحتی می تواند از هر جاده عبور کند.

از مشخصات این خودرو می توان به موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ 2694 سی سی،دیفرانسیل جلو و گیربکس 5 دنده دستی،شتاب صفر تا صد 17 ثانیه،مصرف سوخت 11.6 لیتر در هر صد کیلومتر،ترمز جلو دیسکی و غقب کاسه ای،فرمان هیدرولیک،شیشه برقی دارای محافظ اشاره کرد.

از آپشن های رفاهی این خودرو هم می توان به ایربگ برای سرنشینان جلو،سیستم صوتی حرفه ای،سیستم ضد سرقت ایموبلایزر،تنظیم عمودی صندلی و آینه های داخلی مجهز به ضد انعکاس نور اشاره کرد.

 

 

 

 

  • ون سبز دلیکا

ون دلیکا جز قدیمی ترین ون هایی است که در بازار ایران وجود دارد.اصالت این ون در واقع ژاپنی است که در کشور ایران مونتاژ می شود.این ون در سفر های درون شهری و برون شهری انتخاب مناسبی است البته اگر با سرعت 80 کیلومتر در ساعت آن کنار بیاید چون متاسفانه این ون در صورتی که بیش از 80 کیلومتر حرکت کند با صدای هشدار دهنده دیفرانسیل ها رو به رو می شوید.

از نظر فضای داخلی به دلیل اینکه فاصله بین دو محور جلو و عقب کم است می تواند برای شما دردسر ساز شود.این ون دارای کیربگس 6 دنده دستی است.

 

 

سخن پایانی:

اجاره ون دربستی و دراختیار یکی از مطمئن ترین راه ها برای سفر های درون شهری و برون شهری است.با اینکه ون ها ممکن است از نظر ظاهری شبیه ون های باری به نظر برسند،اما در واقع جزو وسایل نقلیه تجاری محسوب می شوند.اگر به دنبال اجاره ون دربستی هستید،ون های اجاره ای مجموعه الوون بهترین توصیه ما به شما است که می تواند گزینه های مناسبی از ون های مسافربری را در اختیار شما قرار دهد.امیدواریم که همه چیز را در مورد اجاره ون های دربستی و در اختیار متوجه شده باشید تا آگاهانه ترین انتخاب را در مورد اجاره ون های مسافربری انجام دهید.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها