تاکسی ون فرودگاه:

تاکسی ون فرودگاه شامل ترانسفر رفت یا برگشت فرودگاه است که به صورت 24 ساعت آماده خدمات رسانی به مسافران است.خدمات ترانسفر فرودگاهی شرکت اجاره ون الوون شامله انجام تمامی خدمات ترانسفر فرودگاهی از تهران به فرودگاه امام خمینی و یا فرودگاه مهر آباد میشود.کرایه تاکسی ون فرودگاه برای جابه جابب مسافران از فرودگاه به مقصد و بالعکس از مبدا به فرودگاه می باشد.برایی رزرو تنها کافی است چند روز قبل از سفر خود اقدام کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمتت ها و شرایط رزرو با ما همراه باشید.

یکی از امن ترین و معتبر ترین راه های حمل نقلی برای مسافرانی که تازه وارد یک شهر میشوند تاکسی فرودگاه است، میتوانند برای جابه جایی از آن استفاده نمایند. مجموعه الوون با داشتن مجموعه ای بسیار متنوع از انواع ون ها تا به امروز توانسته به خوبی نیاز کاربران خودش را برطرف نمایید.

شرایط اجاره ون در فرودگاه امام خمینی:

در این سرویس انتقال مسافران به دو صورت انجام میشود از مبدا به فرودگاه امام خمینی یا از فرودگاه مهرآباد به مقصد می باشد.

اگر مقصد شما فرودگاه امام خمینی می باشد می توانید از هر جای تهران و شهرهای اطراف آن نظیر: بومهن، لواسانات، کرج، گوهر دشت، مهر شهر کرج مبدا خود را به ما اعلام نمائید تا تاکسی به همراه راننده در زمان مشخص شده برای بردن شما به فرودگاه آماده باشد. در زمان رزرو باید نوع خودرو: تاکسی ون و یا مورد دوم : سواری VIP 4 نفره را برای ما مشخص کنید. در ادامه تعداد مسافر، تعداد چمدان، آدرس دقیق مبدا خود، مشخصاتتان را اعلام کنید. در پایان تاکسی شما برای روز و ساعت انتخابی رزرو می شود. مشتریان محترم می توانند تاکسی فرودگاه  را از هر نقطه در شهر تهران یعنی محل کار خود، منزل و یا هتل اجاره کنند.

شرایط رزرو ون در فرودگاه به ساده ترین شکل انجام میشود، تنها کاری که لازم است انجام بدهید این است که با شماره های داخل سایت تماس بگیرید یا در واتساپ با ما در ارتباط باشید و تاکسی ون برای فرودگاه مهر آباد خود را رزرو کنید.

تاکسی ون فرودگاه را از کدام مجموعه بگیریم

اطلاعات لازم برای رزرو ون فرودگاه:

برای رزرو ون فرودگاه امام خمینی باید نوع خودرویی که میخواهید از آن استفاده نمایید را مشخص کنید و تعداد نفراتی که میخواهند از این سرویس استفاده نمایند را هم نیز مشخص کنید، همچنین تعتد چمدان ها ، مشخصات و شماره پرواز{ جهت راهنمایی دقیق راننده}، نام مسافر و شماره تلفن خود را به شرکت اعلام نمایید.

مزایای تاکسی ون های فرودگاه:

  • بیمه مسافر و سرنشینان
  • امنیت مسافر و اموال آنها
  • دسترسی شبانه روزی و بدون معطلی
  • استفاده از رانندگان آموزش دیده در حوزه فرودگاهی
  • استفاده از خودروهای روز دنیا مطابق با استاندارهای جهانی
  • نرخ ثابت جهت ارائه سرویس به کلیه نقاط شهرتهران در کلیه ساعات شبانه روز

ترانسفر فرودگاهی امام خمینی:

ترانسفر فرودگاهی چیست؟

ترانسفر فرودگاهی جابه جایی مسافران از خانه یا هتل به فرودگاه و یا از فرودگاه به مقصد خود می باشد.شرکت الوون با داشتن تاکسی ون های فرودگاهی خدمات خود را در این حوزه توسعه داده است و علاوه بر ارائه دادن کرایه تاکسی ون،خدمات ترانسفر تشریفاتی فرودگاهی را هم به مشتریان خود ارائه میدهد.این نوع از ترانسفر فرودگاهی با خودرو های لوکس و با راننده های با تجربه انجام میشود.

ترانسفر فرودگاهی شامل خودرویی لوکس است که همراه با راننده مجرب برای جابه‌جایی مسافر از مبدأ به فرودگاه یا از فرودگاه به مقصد می‌باشد. راننده‌های شرکت افرادی مجرب و مسلط به زبان‌های عربی، انگلیسی، ترکی و …. بوده که آشنا به امور تشریفات هستند.هزینه ترانسفر فرودگاهی با توجه به نوع خودرو متفاوت خواهد بود.

قیمت اجاره ون فرودگاه:

قیمت اجاره تاکسی ون فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی به دلیل موقیعیت مکانی خاصتی که دارد با نرخ قیمت اجاره خودرو های معمولی متفاوت است. کرایه ون فرودگاه امام خمینی نسبت به تهران تا فرودگاه بررسی شده اما قیمت ها از مبداهای شهر های مختلف کیلومتری محاسبه می شود.

اگر شما هم جزء آن دسته افرادی باشید که برای کار یا مسافرت زیاد به سفر میروید حتما در اکثر اوقات از فرودگاه بین المللی امام خمینی استفاده میکنید و قطعا برای شما هم پیش آمده است که حتما بارها با این مسئله مواجه شده اید که تاکسی و یا خودروهای های موجود در فرودگاه با قیمت های بسیار بالایی شما را به مقصد می رسانند. ما این توسعه را به شما می کنیم اگر به دنبال هزینه ای مناسب برای جابه جایی خود از فرودگاه به مقصد  و یا بالعکس هستید، اجاره تاکسی فرودگاه امام الوون بهترین انتخاب است.

قیمت تاکسی فرودگاه امام الوون نسبت به سایر وسایل حمل و نقل مناسب تر بوده و به دلیل کیفیت بالای تاکسی ها از امنیت بیشتری نیز برخوردار می باشد. اجاره تاكسى ون فرودگاه ارزان ترین انتخاب برای مسافران می باشد.

تاکسی ون فرودگاه

مراحل رزرو ترانسفر فرودگاه امام خمینی و فرودگاه مهرآباد:

ترانسفر فرودگاه امام خمینی برای تمام نقاط تهران و شهرستان انجام میشود. در واقع شما برای اجاره و رزرو ترانسفر فرودگاهی باید از طریق شماره های تماس الوون و یا از طریق شبکه های تلگرام و واتساپ اقدام کنید.شما می توانید با تماس با شماره های شرکت برای دریافت خدمات ترانسفر از هرجای تهران و شهر های اطراف آن خودرو  اجاره کنید. برای استفاده از این خدمات نیاز به یکسری مشخصات می باشد که در زمان کرایه خودرو باید آن را برای ما مشخص کنید.

  • برای رزرو خدمات ترانسفر در مرحله اول مسافران گرامی می توانند از طریق اینترنت و یا تماس تلفنی درخواست خودرو برای فرودگاه بدهند و صورت آنلاین و بدون هیچ نوع هزینه خودرو  مورد نیار خود را رزرو کنند.
  • در آغاز باید مبدا خود را اعلام کرده، در واقع فرودگاه امام می تواند به عنوان مبدا و یا مقصد شما شناخته شود.
  • سپس در مرحله بعدی می توانید اسم و فامیل، نوع خودرو، شماره موبایل، تاریخ و ساعت حرکت، تعداد مسافر،آدرس دقیق مبدا خود را انتخاب کرده و اگر توضیحات خاصی دارید به کارشناسان ما ارائه داده و در مرحله آخر خودرو  را برای روز و ساعت دقیق اجاره کنید.

و سپس تنها کاری که نیاز است شما انجام دهید این است که منتظر تماس راننده ما باشید.

به همین راحتی و سهولت می توانید د با خیال راحت منتظر آمدن راننده در آدرسی که داده شده باشند.

اجاره ون برای فرودگاه مهرآباد:

یکی از قدیمی ترین فرودگاه های ایران که سال های ببسیار زیادی است مشغول فعالیت است و مسافران زیاادی را در خود دیده.البته سال های زیادی است که در این فرود گاه فقط پرواز های داخلی رفت و آمد دارد و پرواز های خارجی و بین المللی در فرودگاه امام حمینی انجام میشود.

فرودگاه مهرآباد در سال 1317 در روستای مهر اباد تاسیس شد که البته امروز دیگر روستایی به چشم نمیخورد.امروزه در اطراف این فرودگاه تنها چیزی که به چشم میخورد باند های فرودگاه است، که همین موضوع باعث شده تا رفت و آمد به آن منطقه کار مشکلی بشود.

رفت و آمد به فرودگاه مهرآباد یکی از مشکلات عمده افرادی است که پرواز های داخلی انجام میدهند.

از اون جایی که فرودگاه مهرآباد در کل 6 ترمینال دارد،و از آن 6 عدد تنها یکی از ترمینال ها ترمینال خروج است و 5ترمینال دیگر ترمینال ورودی است به همین دلیل مشکل کم بود خودرو و تاکسی در آن فرودگاه به وجود آمده است و از طرفی گران بودن قیمت های حمل و نقل کار را برای مسافران بسیار سخت کرده است.

تاکسی ون فرودگاه

انواع مدل های ون را از الوون بخواهید

دسترسی فرودگاه مهرآباد با کرایه ون:

فرودگاه مهرآباد دارای خط مترو است ولی واقعا رفتن به فرودگاه با کلی وسیله با مترو یه کار عذاب آوره.

با اجاره ون شما میتونین از هر نقطه ای به راحتی خودتونو به فرودگاه مهرآباد برسونید .خدمات کرایه ون برای فرودگاه یک سرویس ویژه و مهم به شمار میاد.

علاوه بر مسافرینی که باید به موقع به پرواز خود برسن مسافرانی نیز هستن که باید به محض رسیدن به فرودگاه به مقصصد برسن. مخصوصا اگر اون فرد جایگاه خاصی داشته باشه و برای شما یک مهمان مهم به حساب بیاد.

چرا الوون را انتخاب کنیم؟

شرکت الو ون مفتخر است، با در اختیار داشتن بیش از ۱۰۰ دستگاه انواع مختلف  ون در ناوگان خود، بزرگترین و  معتبر ترین مجموعه در زمینه ارائه خدمات:
کرایه و اجاره انواع ون در تهران و سراسر کشور، به منظور انجام کلیه خدمات تشریفاتی و مسافربری، برای سفرهای درون شهری و برون شهری، ون تشریفات برای انجام ترانسفرهای تشریفاتی و فرودگاهی، کرایه ون دربستی در تهران برای انجام کلیه سرویس ها، کرایه ون توریستی با بهترین قیمت ها و امکان قرارداد جهت همکاری با شرکت های خصوصی و دولتی برای سرویس کارکنان را از ما بخواهید.