مقالات

اهمیت استفاده و رزرو ترانسفر فرودگاهی

نقش ترانسفر فرودگاهی قبل از پرواز چیست؟

برخلاف باور غلط بسیاری از افراد ترانسفر فرودگاهی تنها برای افرادی نیست که از خارج کشور وارد شده اند بلکه برای تمامی کسانی است که از پرواز های هوایی استفاده میکنند،همچنین افرادی که قصد پرواز به شهر های دیگر یا کشور دیگر را از داخل کشور داشته باشند میتوانند از این خدمات استفاده کنند.وظیفه و نقش ترانسف5ر ها قبل از پرواز این است که درب هتل یا منزل منتظر می ماند تا فرد را راس ساعت مقرر بهه فرودگاه برسانند.استفاده ترانسفر ها قبل از پرواز چندین مزیت خاص دارد که ما در این قسمت به چند عدد از آنها اشاره خواهیم کرد:

مسافران پیش از سفر اضطراب و نگرانی جا ماندن از پرواز را نخواهد داشت. زیرا ترانسفرهای فرودگاهی سرموقع مسافر را به مقصد می رسانند.

رانندگان این خودروها بدون عجله و با سرعتی مناسب حرکت می کنند پس می توانند حافظ جان مسافران باشند، از آن جایی که راننده، مسیر را به خوبی می داند، مشکلی در پیدا کردن خلوت ترین مسیر ندارد.

مزایا و اهمیت استفاده از ترانسفر فرودگاهی:

خدمات ترانسفر فرودگاهی یکی از بهترین امکانات برای سفرهای داخلی و خارجی است که مسافر را از سردرگمی و اتلاف وقت نجات داده و بسیار مناسب خواهد بود. در این مقاله به بررسی این که ترانسفر فرودگاهی چیست پرداخته شده و همچنین هزینه درخواست خدمات​ ترانسفر فرودگاهی نیز به صورت حدودی ذکر شده است. افراد با مطالعه مقاله پیش رو همچنین با نحوه دریافت و درخواست آن آشنا شده و مزایا و معایبش را خواهند شناخت.

یکی از بزرگترین مزایا رزرو ترانسفر فرودگاهی این است که دیگر مسافر دچار خستگی الکی نمیشود و وقتش به هیچ عنوان تلف نخواهد شد.فروگاه امام ، فرودگاه مهر آباد، و فرودگاه استانبول که جزء بزرگترین و پر رفت و آمد ترین فرودگاه های منطقه هستند، خیلی عادی است که به دلیل حجم بالای مسافر و شلوغی زیاد پیدا کردن تاکسی یا تاکسی ون بسیار کار سخت و انرژی گیری است.

و اما اگر بخواهیم به دیگر مزایا ترانسفر ها اشاره کنیم باید بگوییم:

افرادی که در مدت اخیر وارد ایران می شوند با استفاده از ترانسفرهای فرودگاهی می توانند به راحتی بعد از رسیدن به فرودگاه سوار خودرو شوند و بدون از دست دادن وقت به مقصد موردنظر خود برسند. رانندگانی که برای این نوع خدمات استفاده می شوند مسلط به زبان انگلیسی و چندین زبان رایج دنیا هستند.

مسافرانی که غیرایرانی هستند و به تازگی وارد کشور شدند می توانند سوالات خودشان را درباره ایران و ایرانی ها بپرسند، در نتیجه راننده با آگاهی کامل توضیحاتی در این خصوص ارائه می دهد.

خودروهایی که برای ترانسفرهای فرودگاهی استفاده می شوند در انواع مختلفی قرار دارند اما همه آنها بهترین مدل و کیفیت هستند. درصورتی که شما مهمان ویژه ای دارید که به تازگی وارد ایران شده است، با استفاده از بهترین خودروها از وی استقبال کرده تا به مقصد مورد نظر برسد.

 

چرا بهتر است که در سفر های خود از ترانسفر های فرودگاهی استفاده کنید؟

فرض کنید شما فرد هستید که برای اولین بار به یک کشور دیگر میروید و علاوه بر اینکه به زبان آنجا آشنایی کافی را ندارید،همچنین با محیط و فرهنگ آن کشور نیز کاملا غربیه هستید.دقیقا در همین موقیعیت است که شما برای جابه جایی خود در این کشور دچار مشکل خواهید شد،واما این مشکل یک راه حل بسیار ساده دارد که آن هم استفاده از ترانسفر های فرودگاهی است. در این موقعیت ترانسفر مشکل شما را حل میکند.و برای شما به عنوان یک مسافر خارجی ذهنیت بسیار خوبی را به جای میگذارد.

تأخیر در پرواز اتفاقی است که ممکن است برای بسیاری از پروازها رخ دهد و مسافران پرواز باتوجه‌به تأخیر به وجود آمده احتمالاً به این فکر می‌افتند که چطور باید بعد از فرود پرواز به مقصد موردنظر خود برسند چراکه خودرویی که برای انتقال رزرو کرده‌اند به دلیل تأخیر پرواز دیگر در دسترس آن‌ها نیست.

آن‌ها مجبور به توقف زیادی در فرودگاه برای رزرو مجدد خودرو کرایه‌ای و یا خودروهای شخصی خواهند شد. با استفاده از ترانسفر فرودگاهی این مشکل حل خواهد شد و بعد از فرود پرواز هیچ اتلاف وقت و هزینه‌ای در کار نخواهد بود.

یکی دیگر از مزیت‌های ترانسفر فرودگاهی این است که برای همراهی مهمانان ویژه بسیار مناسب است. اگر مهمان متشخص و خاصی دارید که می‌خواهید بهترین‌ها را برای او فراهم کنید بهترین راه استفاده از ترانسفر فرودگاهی است چراکه مقاصدی که باید در آن‌ها توقف شود قبلاً برای راننده و خودرو تعریف شده است.

 

آیا در ایران هم امکان رزرو و استفاده از ترانسفر های فرودگاهی هست؟

ایران هم چند سالی میشود که جزء آن کشور هایی آمده است که به ارائه خدمات ترانسفر مشغول هستند،و این خدمات را از جمله بزرگترین و با اهمیت ترین کار ها در حوزه مسافربری و گردشگری قرار داده است.و ارائه این خدمات برعهده شرکت‌های معتبری همچون مجموعه اجاره ون الوون گذاشته شده است که از ناوگان حمل‌ونقل کاملی از جمله اتوبوس، ون، سواری، میدل باس و مینی‌بوس بهره‌مند است.

 

چرا از الوون سرویس ترانسفر فرودگاهی رزرو کنیم ؟

شرکت الو ون مفتخر است، با در اختیار داشتن بیش از ۱۰۰ دستگاه انواع مختلف  ون در ناوگان خود، بزرگترین و  معتبر ترین مجموعه در زمینه ارائه خدمات:
کرایه و اجاره انواع ون در تهران و سراسر کشور، به منظور انجام کلیه خدمات تشریفاتی و مسافربری، برای سفرهای درون شهری و برون شهری، ون تشریفات برای انجام ترانسفرهای تشریفاتی و فرودگاهی، کرایه ون دربستی در تهران برای انجام کلیه سرویس ها، کرایه ون توریستی با بهترین قیمت ها و امکان قرارداد جهت همکاری با شرکت های خصوصی و دولتی برای سرویس کارکنان را از ما بخواهید.

آیا در استفاده از این سرویس برای افراد عادی محدودیتی وجود دارد؟

خیر هیچ محدودیتی در استفاده از این خدمات در کشور ما وجود ندارد و تمامی اقشار جامعه میتوانند از این سرویس به راحتی استفاده نمایند.اگر این خدمات به‌وسیله تورها ارائه می‌شود به دلیل بالا بودن افراد حاضر در تور بهتر است از میدل باس و مینی‌بوس استفاده شود.

قیمت ترانسفر های فرودگاهی چقدر است؟

یکی از مهم‌ترین عواملی که در انتخاب مشتریان جهت دریافت خدمات مؤثر است، قیمت است. به همین دلیل جهت رفاه حال مشتریان شرکت الوون در صدد برآمده است که منصفانه ترین و مناسب‌ترین قیمت‌ها را با ثابت نگه‌داشتن کیفیت حمل‌ونقل به مشتریان ارائه دهد. به همین دلیل است که مجموعه الوون در بین شرکت‌های هم‌صنف خود از سابقه خوبی برخوردار بوده و زبان زد است.

 

اجاره ون ارزان برای ترانسفر فرودگاهی؟

برای بازدید های گروهی خود با شرکت های داخلی و خارجی و مراسم های کاری میتوانید یک ماشین دربستی با راننده اجاره کنید. این خودرو ها شامل اجاره خودرو ون هایس و اجاره مینی بوس تشریفاتی و اجاری خودرو ون ارزان قیمت و اجاره ماشین ون توریستی می باشد. این خودرو ها خودرو های کاملا تشریفاتی و فول امکانات می باشند که برای جلسات کاری شما بسیار مناسب است.

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها