مقالات

برای اجاره ون چه مدارکی نیاز است؟

اجاره ون:

کرایه کردن ون یکی از بهترین راه ها برای رفتن به سفر های دسته جمعی و گروهی است. که شما میتوانید با ارائه مدارک مورد نیاز به راحتی از ون های سفری الوون استفاده نمایید.

امروز با توجه به هزینه های بسیار زیاد خودرو های سواری و شخصی برای رفتن به مسافرت یا هرگونه استفاده دیگر،برای سفر های دسته جمعی دیگر نیازی نیست نگران تعداد افراد و کم بود جا باشیم زیرا با اجاره ون شما حداقل یک فضای 20 نفره را در اختیار خواهید داشت.امروزه با توجه به شرایطی که ما در مجموعه الوون برای شما ایجاد کرده ایم شما با اجاره یک ون به راحتی میتوانید از سفر خود لذت ببرید و دیگر نگران رانندگی کردن و یا استهلاک ماشین نباشید.قبل از اینکه نسبت به کرایه ون اقدام نمایید بهتر است که با شرایط و قوانین و همچنین مدارک مورد نیاز برای رنت کردن ون آشنا شوید تا در حین روند درچار مشکل نشوید.

برای اجاره کردن ون چه مدارکی لازم است

مدارک لازم جهت اجاره ون:

کرایه ون در کل به دوسته تقسیم میشود که به صورت زیر است:

  • اجاره ون با راننده
  • اجاره ون بدون راننده

شما میتوانید پس از انتخاب خودرو مورد نظر خود هم با راننده اجاره نمایید و هم بدون راننده و از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

برای مشاهد تمامی مدل های خودور ون موجود در مجموعه الوون کلیک کنید.

مدارک مورد نیاز برای اجاره ون با راننده:

اگر دوست دارید در حین سفر جاده ای در کنار خانواده یا دوستان خود باشید و از مسیر لذت ببرید و رانندگی نکنید.میتوانید ون مورد نظر خود را به صورت با راننده اجاره نمایید.

برای اجاره کردن ون با راننده نیاز به هیچ مدرک خاص ندارید و تمامی مسئولیت های خودرو با راننده است.شما میتوانید با انتخاب خودرو ون مورد نیاز خود به راحتی ون مدنظر خود را کرایه کنید و یک سفر رویایی و خاطر انگیز را برای خود رقم بزنید.

ون با راننده چه مدارکی لازم دارد

مدارک مورد نیاز برای اجاره ون بدون راننده:

اگر به رانندگی کردن در جاده با ون علاقه دارید و میخواهید خودتان به هر مقصدی که دلتان میخواهد بروید میتوانید از سرویس ون بدون راننده استفاده نمایید.واز رانندگی کردن ا خودرو ون در حین مسیر لذت ببرید.

و اما برای کرایه ون بدون راننده نیاز به یک سری شرایط خاصت دارید که این شرایط به صورت زیر است:

  • حداقل سن بالای 20 سال
  • کارت شناسایی معتبر
  • گواهینامه معتبر با اعتبار حداقل بالای 8 ماه
  • پرداخت کل هزینه اجاره ون
  • دادن ضمانت به ارزش کل خودرو به صورت نقد ،سفته،طلا و…

همانطور که در بالا اشاره کردیم، برای رنت ون با راننده، نیاز به هیچ مدرک و یا شرایط خاصی نیست و شما می‌توانید به راحتی ون مورد علاقه و یا موردنیاز خود را کرایه کنید.

شرایط و قوانین شرکت‌های اجاره خودرو، با یکدیگر متفاوت است. بهتر است قبل از اقدام برای رزرو ون، از شرایط و مدارک شرکت  کرایه خودرو خود، مطلع شوید.

چرا ون بدون راننده اجاره کنیم؟

فرمان در دست شماست:

خیلی فرقی ندارد که خودرو را باراننده یا بدون راننده رنت کنید. تفاوت های جزئ وجود دارد مانند اینکه وقتی فرمانن خودرو در دست شما باشد آزادی عمل بیشتر یخواهید داشتیعنی اگر بخواهید سرعت خودرا کم کنید یا زیاد کنید در هرلحضله ای که بخواهید توقف نمایید. و یا اینکه خانواده شما راحت تر هستند هر کاری که میخواند میتوانند در حین سفر انجام بدهند. البته هیچ تفاوتی ندارد شما در حالت ون باراننده نیز تمامی این اختیارات را دارید که هر زمان بخواهید توقف نمایید و هرزمان میخواهید سرعت زیاد بروید یا سرعت کم بروید، اما وقتی فرمان در دست خودتان باشد احساس بهتری دارید.

احساس راحتی بیشتری دارید:

همانطور که حتما در جریان هستید در سرویس اجاره ون با راننده در تمام طول مسیر راننده همراه شما است.ممکن است بعضی افراد از حضور راننده احساس خوشایندی نداشته باشند؛ به ویژه اگر جمع خانوادگی باشد. همین موضوع سبب می شود تا افراد به فکر اجاره ون بدون راننده بیافتند.البته باید این نکته را درنظر بگیرید که رانندگان مجموعه الوون همگی گزینش شده و با اخلاق و مجرب هستند.

کاهش هزینه ها:

هنگامی که خودروی اجاره شده بدون راننده باشد، هزینه های مربوط به راننده نیز وجود نخواهد داشت. همچنین به جز هزینه رانندگی، اگر مدت زمان مسیر طولانی باشد برخی از هزینه های تغذیه و… راننده نیز بر عهده شما است.

چرا الوون را انتخاب کنیم؟

شرکت الو ون مفتخر است، با در اختیار داشتن بیش از ۱۰۰ دستگاه انواع مختلف  ون در ناوگان خود، بزرگترین و  معتبر ترین مجموعه در زمینه ارائه خدمات:
کرایه و اجاره انواع ون در تهران و سراسر کشور، به منظور انجام کلیه خدمات تشریفاتی و مسافربری، برای سفرهای درون شهری و برون شهری، ون تشریفات برای انجام ترانسفرهای تشریفاتی و فرودگاهی، کرایه ون دربستی در تهران برای انجام کلیه سرویس ها، کرایه ون توریستی با بهترین قیمت ها و امکان قرارداد جهت همکاری با شرکت های خصوصی و دولتی برای سرویس کارکنان را از ما بخواهید.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها