خدمات

ترانسفر تشریفاتی و فرودگاهی

ترانسفر تشریفاتی و فرودگاهی

ترانسفر فرودگاهی چیست؟

ترانسفر فرودگاهی به معنای جابه‌جایی مسافر از فرودگاه به محل اقامت یا هتل با وسیله نقلیه است. ترانسفر خدماتی است که برای رفع دغدغه مسیریابی مسافر، سردرگمی و پیشگیری از اتلاف زمان عرضه می‌شود. ترانسفرها به دو صورت رایگان و غیر رایگان هستند. در ترانسفر غیر رایگان معمولا از خوردهای لوکس‌تر استفاده می‌شود. ترانسفر فرودگاهی از فرودگاه به هتل و از هتل به فرودگاه به مسافران و گردشگران خدمات می‌دهد.

ترانسفر یا استقبال فرودگاهی

بعد از فرود آمدن هواپیما به مقصد برای مسافران اتوبوس هایی در نظر گرفته شده است که از محل پیاده شدن از هواپیما مسافران را تا سالن فرودگاه حمل میکند. بعد از ورود مسافران به سالن فرودگاه چمدان های خودرا برمیدارند و چمدان ها توسط کارکنان فرودگاه با شماره بلیط چک میشود تا جمدان ها جابه جا نشود.بعد از خروج از سالن پرواز اولین چیزی که به چشم مسافران میخورد لاین اول ماشین ها است که این ماشین ها تاکسی ها ی فرودگاه هستند و در لاین دوم ماشین های ون قرار دارد که با استفاده از پلاکارت هایی که در دست دارند که معمولا بر روی آنها اسم هتل یا اسم فرد نوشته شده است و مسافران به راحتی میتوانند مسیر خود را در بدو ورود پیدا نمایند و مسیر فرودگاه تا هتل را طی کنند.

ترانسفر تور

در تور های گردشگری مجموعه ای از خدمات مسافرتی را در قالب یک بسته مسافرتی به گردشگران ارائه میدهند که یکی از این خدمات خدمات حمل و نقل اقامت تغذیه و گشت گذار را با توجه به مقاصد مختلف تنظیم میکنند. ترانسفر ها در تور های گردشگری بخشی جزئی از خدمات تور ها هستند که معمولا آژانس های گردشگری افرادی را به عنوان لیدر همراره با تور خود میفرستند که برای هدایت مسافران کار ها را انجام بدهد و از سردرگمی و اتلاف وقت جلوگیری نماید.

بعد از آماده شدن مسافران برای گشت و گذار در ساعات مشخصی که توسط تور های برای گردش در شهر اعلام  میشود مسافران درب خروجی هتل های محل اقامت سوار ون ها  (ترانسفر ) شده و جهت معرفی و بازدید از جاذبه های گردشگری و گشت و گذار در سطح شهر توسط راهنمای تور برده میشوند.

ترانسفر تشریفاتی و فرودگاهی

افراد مهم و سرشناس برای حمل نقل خود از ترانسفر های تشریفاتی فرودگاهی استفاده میکنند، که در دو نوع CIP و VIP دسته بندی میشوند.

خدمات ترانسفر تشریفاتی

خدمات ترانسفر تشریفاتی برای افرادی که از لحاظ سیاسی بسیار معروف هستند مانند سفیران وزیران روسای جمهور و… ارائه میشود. در حقیقت در این نوع از ترانسفر ها علاوه بر حمل و نقل به مکان مورد نظر تامین امنیت فرد را نیز برقرار میکند، و کلیه خدماتی که در ترانسفر CIP ارائه میشود در این نوع ترانسفر هم وجود دارد با این تفاوت که در ترانسفر تشریفاتی موضوع امنیت بسیار مهم و مورد توجه هست طوری که تمامی خدماتی که ارائه میشود توسط دوربین های حفاظتی و محافظان شخصی و سایر لحاظ های امنیتی تحت کنترل قرار میگیرد.ترانسفر تشریفاتی و فرودگاهی هزینه های خدمات تشریفاتی توسط ارگان های مربوطه پرداخت میگردد.

خدمات CIP

معمولا برای سوار شدن به هواپیما  مراحل اداری طولانی و طاقت فرسا نیاز است که برای افرادی که به دلیل شرایط کاری زیاد با هواپیما سفر می کنند بسیار خسته کننده است.

ترانسفر CIP چیست؟

با رزرو خدمات CIP، مسافران نگران سفر خود نخواهند بود و با رزرو و پرداخت هزینه خودروهای ترانسفر، دیگر نگران دیر رسیدن یا از دست دادن پرواز خود نخواهند بود، زیرا این ترانسفر مسافران را از درب منزل تا فرودگاه همراهی با CIP همراهی می کند. کارکنانی که در ورودی فرودگاه منتظر هستند، چمدان‌هایشان را گرفته و به سوئیت‌های ویژه CIP هدایت می‌شوند تا در صورت تاخیر در پرواز استراحت کنند.

بعد از همراهی میهمانان به سوئیت های مخصوص ، کارکنان CIP تمامی مراحل سفر هوایی را به عهده خواهند گرفت که از جمله آنها : تحویل بار وچمدان ، انجام امور مربوط به گمرک و دریافت کارت پرواز میباشد.ترانسفر تشریفاتی و فرودگاهی و در مرحله آخر مسافران ویژه بدون اتلاف وقت و ماندن در صف های طولانی از گیت بازرسی رد شده و با خودرو های اختصاصی تا پای پلکان هواپیما همراهی میشوند.ترانسفر تشریفاتی و فرودگاهی

معمولا افرادی که از این خدمات استفاده میکنند از نظر تجاری بسیار سرشناس هستند مانند رئیس شرکت و کارخانه های بزرگ از ترانسفر CIP استفاده میکنند. این خدمات خریدنی هستند و تمامی مسافران میتوانند با پرداخت هزینه های این خدمات را خریداری نمایند.

تفاوت ترانسفر VIP و CIP چیست؟

شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که تفاوت خدمات VIP و CIP چیست؟ تفاوت اصلی این دو نوع سرویس در امنیت است. هدف از تامین امنیت استفاده از محافظان، ایستگاه های اختصاصی، دوربین ها و وسایل مشابه است. بنابراین VIP ها به دلیل حساسیت کاری که دارند از دستگاه های امنیتی بیشتری برخوردار هستند. نکته دیگری که در مورد این دو نوع خدمات باید بدانید این است که هزینه CIP فرودگاه امام معمولا توسط سازمان مربوطه پرداخت می شود.این در حالی است که هزینه خدمات CIP را خود مردم پرداخت می کنند.{ون تویوتا هایس} خدمات CIP نیز شامل خدماتی است که به افراد سرشناس و مشهور ارائه می شود. CIP در واقع مکانی است که در آن می توان مراسم اختصاصی را که معمولاً در فرودگاه ها، هتل ها، سالن های کنفرانس و مکان های مشابه در اختیار آنها قرار می گیرد، به مشتریان ارائه داد.

ویژگی های ترانسفر تشریفاتی چیست؟

در ترانسفر های تشریفاتی از خودرو های لوکس تر و تیم حفاظتی و امنیتی نیز استفاده میشود.

نکاتی که هنگام رزرو ترانسفر باید به انها توجه نمایید:

در این بخش، به نکات مهم پیرامون رزرو خدمات CIP و قوانین مربوط به آن می پردازیم:

ترانسفر تشریفاتی و فرودگاهی

رزرو ترانسفر فرودگاهی

اگر می خواهید سفری را بدون دغدغه ی گم شدن یا جابه جایی داشته باشید، می توانید از خدمات ترانسفری شرکت الوون استفاده کنید.

باید توجه داشته باشید که همانطور که گفته شد این ترانسفرها همراه بلیط هواپیما به فروش نمی رسند، پس می توانید آن را از راه های زیر تهیه کنید.

چرا الوون را انتخاب کنیم؟

شرکت الو ون مفتخر است، با در اختیار داشتن بیش از ۱۰۰ دستگاه انواع مختلف  ون در ناوگان خود، بزرگترین و  معتبر ترین مجموعه در زمینه ارائه خدمات:
کرایه و اجاره انواع ون در تهران و سراسر کشور، به منظور انجام کلیه خدمات تشریفاتی و مسافربری، برای سفرهای درون شهری و برون شهری، ون تشریفات برای انجام ترانسفرهای تشریفاتی و فرودگاهی،ون برای کویر ؛ کرایه ون دربستی در تهران برای انجام کلیه سرویس ها، کرایه ون توریستی با بهترین قیمت ها و امکان قرارداد جهت همکاری با شرکت های خصوصی و دولتی برای سرویس کارکنان را از ما بخواهید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ترانسفر فرودگاهی و تشریفات مطالب زیر را مطالعه نمایید

اهمیت استفاده و رزرو ترانسفر فرودگاهی

نقش ترانسفر فرودگاهی قبل از پرواز چیست؟ برخلاف باور غلط بسیاری از افراد ترانسفر فرودگاهی تنها برای افرادی نیست که

ترانسفر CIP و VIP چیست؟

بررسی تفاوت های خدمات vip با cip: حتما شما هم اگر جزء افرادی باشید که زیاد سفر میکنید باید تا

ترانسفر فرودگاهی یا استقبال فرودگاهی چیست؟

استقبال فرودگاهی چیست؟ هروزه افرادی بسیار زیادی به دلایل مختلفی سفر میکنند.قبل از سفر بعد از اینکه محل اقامت و

سوالات متداول مشتریان :

  • خدمات ترانسفر CIP چیست؟

    انجام تمامی امور ادرای فرودگاه از جمله ،صدور کارت پرواز،گیت بازرسی اختصاصی بدون وقت تلف کردن،تحویل دادن چمدان و ساک ها،و حمل نقل مسافران تا پای پلکان هواپیما با خودرو شخصی و اختصاصی، سالن انتظار اختصاصی و پیشرفته،و...

  • هزینه خدمات ترانسفر cip چقدر است؟

    همانطور که خودتان میدانید نمیتوانیم قیمت مشخصی را تایین کنیم زیرا ترانسفر cip از بخش های مختلفی تشکیل شده و هزینه این ترانسفر بسته به نوع خدماتی که میخواهید تغییر میکند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها