مقالات

اجاره ون برای مسافرت

یک تجربه متفاوت با رفتن به سفر با ون کسب نمایید!

همه ما برای چیندن یک برنامه عالی برای تعطیلات خود اولین چیزی که به ذهن ما میرسه که انجام بدیم این است که همراه خانواده و یا دوستان به سفر برویم.خودرو ون ها برای آن دسته از افراد عالی و کاربردی و عالی است که دوستدار سفر های گروهی و دسته جمعی هستند، ون های مناسب سفر جزء بهترین گزینه ها برای شما است که بخواهید با آنها به مسافرت بروید.

همانطور که همه ما میدانیم امروزه هزینه های تهیه بلیط هواپیما،قطار،اتوبوس و… به شدت بالا رفته است و دیگر از توان خرید بسیاری از افراد خارج شده است و به همین دلیل اکثر افرادی که وسیله نقیله شخصی نیز ندارند و باید بلیط تهیه بکنند از رفتن به تعطیلات منصرف میشوند.خودروهای شخصی هم در طول سفر ممکن است به مشکل بخورند و کار را برایمان سخت تر کنند. به علاوه این ها، تهیه سوخت موردنیاز تا مقصد مبلغ زیادی را به خود اختصاص می دهد.

در نتیجه دلاتیل بسیار زیادی وجود دارد تا شما را از رفتن به سفر منصرف کند،این درصورتی است که تمامی افراد جامعه با توجه به حجم سنگین کار و دغدغه فکریو فراوان بودن مشغله هایشان که در طول سال و ماه دارند، حتما باید گاهی اوقات باید برای استراحت و به آرامش رسیدن به سفر بروند.

اجاره ون برای مسافرت

و اما سوال اصلی اینجاس که با توجه به این حجم بالایی که امروزه هزینه ها دارند چطور به سفری با امکانات کافی و لذت بخش برویم؟جواب این سوال شما پیش ماست اجاره ون مسافرتی برای رفتن به سفر است.یک برنامه ریزی دقیق می تواند به شما کمک کند که تعطیلاتی آرام برای خود رقم بزنید. ما در مجموعه الوون با بیش از 20 سال سابقه کاری در حوزه اجاره ون و خدمات این چنینی اینجا هستیم تا شما را با ون های مسافرتی مجموعه الوون آشنا کنیم.

 

ویژگی سفر با ون اجاره ای:

معمولا تمامی افرادی که به مسافرت میروند از هواپیما خودرو شخصی و قطار و اتوبوس استفاده میکنند، به همین دلیل از دیگر روش هایی که برای رفتن به یک سفر هیجان انگیز و عالی وجود دارد اطلاعی ندارند و یا اینکه اطلاع دارند اما نمیخواهند ریسک کنند.باید به آن دسته از افراد بگوییم که سفر کردن با ون برون شهری سال های زیادی است که مورد استقبال جمع بسیار زیادی از مردم قرار گرفته است،و بسیاری از افراد از این روش برای رفتن به مسافرت استفاده میکنند به خصوص آن دسته از افرادی که عاشق سفر جاده ای هستند بخواطر منظره های زیبایش.

شما می توانید با گروهی از خانواده یا دوستان خود دور هم جمع شوید، یک ون اجاره کنید و خودتان را به جاده ها بسپارید. کافی است با شرکت الوون تماس بگیرید تا شما را برای یک سفر شگفت انگیز راهنمایی کنیم. اما قبل از آن می خواهیم ویژگی ها و دلایل سفر با ون مسافرتی را بررسی کنیم.

 

اجاره ون برای شمال:

امروزه داریم به تعطیلات تابستانه نزدیک میشویم،حتما شما هم به فکر رفتن به مسافرت هستید.از آنجایی که سفر رفتن بهترین گزینه برای گذراندن تعطیلات است.شمال کشور ما همیشه جزء پرطرفدار ترین منطقه از کشور ما برای مسافرت بوده و خواهد بود.. اما از آنمجایی که مخارج یک سفر چند روزه ممکن است بسیار زیاد باشد اکثر افراد که قصد رفتن به سفر را برای گذراندن تعطیلات خود داشته اند از این تصمیم خود صرف نظر میکنند.در صورتی که میتوانند با اجاره ون برای شمال با خانواده ی ا حتی دوستانشان به یک سفر گروهی به یاد ماندنی بروند و لحظات بسیار خوشایند و به یاد ماندنی برای خود رقم بزنند.برای کسانی که قصد رفتن به شمال را برای تعطیلات دارند، اما ماشین و یا وسیله نقیله خصوصی ندارند که به راحتی از آن استفاده کنند میتوانند از سرویس اجاره ون برای شمال الوون استفاده نماییند.

اجاره ون برای شمال

کرایه ون برای شمال:

ون ها خودروهایی هستند که به علت داشتن فضای بیشتر، مناسب سفر با تعداد بالای پنج نفر هستند. به همین خاطر برای سرویس مدارس و کارمندان و موارد دیگر به کار می روند. این خودروها انواع مختلفی دارند که یکی از آن ها ون های مسافرتی هستند.

همان طور که گفتیم، ون های مسافرتی امکانات خوبی دارند. برای سفر به شمال گزینه مناسب، ون های مسافرتی کمپینگ هستند. اگر قصد دارید به مناطق بکر شمال سفر کنید، کرایه ون از تهران تا شمال مناسب شما است. می توانید هرکجا که می خواهید با آن ها بروید، مکان های جدید کشف کنید و همان جا بمانید و کمپ کنید. شمال ایران مناطق خوش آب و هوایی دارد که برای کمپ کردن می توان روی آن ها حساب کرد. با اجاره ون تا شمال و چادر، کمپ خود را به همراه هم سفرهایتان آغاز کنید.

 

چرا برای رفتن به مسافرت از ون استفاده کنیم؟

صرفه جویی در هزینه ها:

سفر های گروهی با اجاره ون مسافرتی بسیار میتواند هزینه ها را کاهش بدهد.قیمت ون مناسب سفر نسبت به هزینه های وسایل نقلیه دیگر مثل خودرو شخصی، ارزان تر است. به جای آنکه هر خانواده با یک ماشین شخصی راهی سفر شود و هزینه سوخت و معاینه و روغن موتور و دیگر موارد را پرداخت کند، می تواند با تقسیم کرایه ون بین خود و همراهانش، هزینه ها را کاهش دهد.

سفر با قطار و هواپیما هم این روزها به صرفه نیست و هرکس باید پول بلیت و تمام مخارج دیگر را بدهد. بهترین گزینه برای سفر در شرایط موجود، سفر با ون است. دیگر لازم نیست نگران مشکلات فنی خودروی خود در بین راه باشید. همه چیز تحت کنترل راننده ون خواهد بود و بیمه هم بخشی دیگر از نگرانی ها را از بین خواهد برد.

امنیت سفر با ون مسافرتی:

ون هایی که برای سرویس مسافرت داده میشوند همگی دارای بیمه هستن تا خیال شما عزیزان از این بابت ها راحت باشد. لازم به ذکر است که بگوییم تمامی مسافران نیز بیمه میشوند تا دیگر جا هیچ نگرانی برای شما عزیزان باقی نماند و با خیال راحت از مسیر و سفر خود نهایت لذت را ببرید.تمامی ون های ارائه شده در مجموعه الوون فارغ از نوع و هزینه آن، در سطح بالایی از امنیت قرار دارند؛ از ترمزهای ABS گرفته تا کپسول آتش نشانی و سیستم کنترل خودرو.
رانندگان ون های مسافرتی به خوبی راه ها را می شناسند و بادقت رانندگی می کنند. آن ها با حساسیت بالا انتخاب شده اند و دارای تجربه هستند تا کمترین نگرانی نداشته باشید. درنتیجه می توانید به آن ها اعتماد کنید.

کرایه ون سفری

 

امکانات سفر با ون مسافرتی:

ون های مسافرتی امکانات بسیار بیشتری نسبت به خودرو های سواری دارند که در ادامه این مقاله در مورد این امکانات برای شما توضیح خواهیم داد.ون ها دارای wifi هستند که در طول مسیر می توانید از آن ها استفاده کنید.صندلی های راحت و قابل تنظیم حس خیلی خوبی را به شما میدهند.همچینی فضای بسیار زیادی برای راحتی پاهای شما و جای دادن وسایل شما در نظر گرفته شده است. سیستم گرمایش و سرمایش یکی از آن آپشن هایی است که ارزش ون ها را بسیار بالا برده است.ون های مسافرتی برای هر فصلی از سال مناسب هستند، لازم به ذکر است که دورن تمامی این خودرو ها صندلی بچه وجود دارد که مناسب خانواده هایی است که بچه کوچک دارند.

یکی از ویژگی های ون ها امکان داشتن راننده مسلط به زبان انگلیسی و دیگر زبان هاست که در صورت نیاز می توانید از این ویژگی مثبت بهره ببرید. شما می توانید از ون ها برای سفرهای درون شهری، برون شهری و حتی برون مرزی هم استفاده کنید که شرایط خاص خودش را دارد. خوب است بدانید که شرکت الوون علاوه بر این که در چند شهر مختلف ایران شعبه دارد، در کشورهای ترکیه و دبی هم دارای شعبه است.

صمیمیت در سفر های گروهی:

سفرهای گروهی با ون ما را به یاد اردوهای مدرسه می اندازد. وقتی افراد در فضایی مثل ون نشسته باشند، باهم گفت وگو می کنند، عکس می گیرند و از مناظر و باهم بودن لذت می برند. این گونه سفرها همیشه به یادماندنی می شوند، به همین خاطر است که نباید فرصت سفر با ون را از دست بدهید.

اجار ون برای اربعین:

یکی دیگر از خدمات مجموعه الوون اجاره ون برای اربعین است که هرساله تعداد بسیار زیادی از زائران کربلا تا لب مرز از این سرویس استفاده میکنند.اکثر افراد برای رفتن به این سفر از خودور های دسته جمعی استفاده میکنند، اما اجاره کردن یک خودرویی که امکانات رفاهی کامل را داشته باشد از شرایط کاملا الزامی این سفر است زیرا با توجه به دمای هوا در کشور عراق اگر یک خودرو مناسب انتخاب نکنید ممکن است دچار مشکل از قبیل گرما زده گی مریضی و… بشوید.

شما میتوانید با اجاره ون برای اربعین از مجموعه الوون میتوانید به هر نقطه ای که میخواهید سفر کنید.

در این نوع سرویس ها بر اساس نوع درخواست مشتری در خصوص شرایط مسیرو هزینه مورد نظر مشتری مناسب ترین خودرو و راننده به او ارائه می شود.این خدمات در صورت تمایل مشتریان میتواند به صورت برون مرزی نیز باشد.

اجاره ون برای مسافرت

اجاره ون با راننده برای اربعین:

خدمات اصلی مجموعه الوون اجاره ون به صورت با راننده بوده است. اگرشما برای رفتن به مراسم اریعین نیاز به یک راه بلد جاده دارید، میتوانید از این خدمات استفاده کنید.

تمامی رانندگان ما در مجموعه الوون به صورت کامل راه را بلد هستند و میتوانند کمک بزرگی به شما بکنند و میتوانندکمک بزرگی برای رفتن و رسیدن به موقع به مراسم اربعین باشند.

برای اطلاع از هزینه ها و نحوه شرایط کرایه ون برای اربعین با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

چرا الوون را انتخاب کنیم؟

شرکت الو ون مفتخر است، با در اختیار داشتن بیش از ۱۰۰ دستگاه انواع مختلف  ون در ناوگان خود، بزرگترین و  معتبر ترین مجموعه در زمینه ارائه خدمات:
کرایه و اجاره انواع ون در تهران و سراسر کشور، به منظور انجام کلیه خدمات تشریفاتی و مسافربری، برای سفرهای درون شهری و برون شهری، ون تشریفات برای انجام ترانسفرهای تشریفاتی و فرودگاهی، کرایه ون دربستی در تهران برای انجام کلیه سرویس ها، کرایه ون توریستی با بهترین قیمت ها و امکان قرارداد جهت همکاری با شرکت های خصوصی و دولتی برای سرویس کارکنان را از ما بخواهید.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها