مقالات

ترانسفر فرودگاهی یا استقبال فرودگاهی چیست؟

استقبال فرودگاهی چیست؟

هروزه افرادی بسیار زیادی به دلایل مختلفی سفر میکنند.قبل از سفر بعد از اینکه محل اقامت و هتل خود را انتخاب کنید،اولین کاری که باید انجام بدهید انتخاب ترانسفر و یا استقبال فرودگاهی است که این امکان را به شما میدهد تا به راحتی بتوانید بدون اینکه دغه دغه گرفتن تاکسی را داشته باشید به راحتی و با خیال راحت به محل اقامت و هتل خود بروید.

درواقع ترانسفر فرودگاهی یا همان استقبال فرودگاهی سرویسی است که برای جا به جایی مسافران از فرودگاه تا محل اقامت یا منزل آنها رزرو میشود.ترانسفر باعث رفع این موضوع میشود که دیگر نگرانی گران بودن خودرو های درون فرودگاه نباشید و در مسیریابی خود سردرگم نشوید، همچنین این سوریس خاصیتهای دیگری هم نیز دارد که خیلی مهم است این است که از تلف شدن وقت شما جلو گیری میکند، و بعد از طی مسیر و خستگی به آسانی به محل اقامت خود می رسند. ترانسفر یکی از مهم ترین مشاغل جهانی محسوب می شود.

 

انواع استقبال های فرودگاهی:

ترانسفر های فرودگاهی به دو نوع رایگان و غیر رایگان در اختیار عموم مردم قرار میگیرد.ترانسفر های رایگان معمولا توسط هتل ها و محل های اقامت مورد حمایت و انجام میگیرد.برای مثال در سفر هایی که شما به جزیر کیش انجام میدهید تمامی هتل ها از هتل های دو ستاره گرفته تا هتل های پنج ستاره همه این خدمات را بصورت کاملا رایگان ارائه میدهند.لازم است بدانید که در ترانسفرهای غیر رایگان معمولا خودروهایی که برای استقبال از شما می آیند لوکس تر هستند.

 

استقبال فرودگاهی را از کجا رزرو کنیم؟

معمولا در اکثر مواقعی ای که افراد نسبت به رزرو تور های مسافرتی اقدام میکنند توسط تور ها یا آژانس های مسافرتی به آنها خدمات ترانسفر به صورت رایگان ارائه میشود و دیگر نیازی نیست که بخواهند از جایی این سرویس را تهیه بکنند.و اما در مواقعی ای که شما برای اولین بار است که به یک شهر دیگر سفر میکنید و هتل مورد انخاب شما از مبداا فرودگاه فاصبله قابل توجوهی دارد،ذهن شما درگیر از دغدغه هایی همچون گرفتن تاکسی با قیمت مناسب و یافتن نزدیک ترین مسیر به محل اقامت تان می شود.

چنانچه گفته شد می توانید از تورها و هتل ها خدمات استقبال فرودگاهی را دریافت کنید و بدون نگرانی و خیالی راحت پس از رسیدن به فرودگاه مقصد، ترانسفر برای استقبال از شما در محوطه حضور دارد و شما را به هتل مورد نظرتان می برد. ترانسفرها عموما به صورت گروهی از طرف تور و هتل با خودرو ون یا مینی بوس صورت می گیرد در برخی موارد ممکن است استقبال فرودگاهی شما با تاکسی انجام بگیرد.

برای دریافت اطلاعات جامع از ترانسفر های فرودگاهی و تشریفات مجموعه الوون به این صفحه مراجعه نمایید.

 

ترانسفر های فرودگاهی در سفر های خارجی:

در سفر های خارجی به این دلیل که تا به حال به آن مکان نرفته اید و زبان آنها را نمیدانید و همچنین کاملا با فضای و محیط جدیدی رو به رو هستید.نگرانی و دغدغه شما بیشتر از سفرهای داخلی می باشد. ترانسفر یا استقبال فرودگاهی برای شما آسودگی خیال به ارمغان می آورد. به عنوان مثال فرض کنید به استانبول ترکیه سفر کرده اید و به زبان آنها و انگلیسی تسلط ندارید، استفاده از استقبال فرودگاهی علاوه بر اینکه شما را به آسانی به محل اقامت تان می برد، نیازی به پرداخت هزینه اضافی نیز ندارید.
همچنین در سفرهای کوتاه مدت که زمان برای شما بسیار مهم و با ارزش است استفاده از ترانسفر و استقبال فرودگاهی باعث جلوگیری از اتلاف وقت شما می شود.

استقبال فرودگاهی مهمانان ویژه:

همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم افراد مختلف به دلایل مختلف سفر میکنند. این دلایل از جمله برگزاری جلسات کاری مهم،خدمات پزشکی و درمانی،گشت و گذار و یا دیدن اقوام و دوستان به نقاط مختلف ایران و یا کشور های مختلف میروند.اگر تمایل به دریافت سرویس ترانسفر تشرفاتی فرودگاه دارید میتوانید به راحتی با مراجعه به صفحه ترانسفر فرودگاهی و تشریفات از سایت الوون این سرویس را رزرو نمایید.

 

ترانسفر تشریفاتی چیست؟

در بعضی از مواقع نیاز است که برای افراد خاصت و مهم از ترانسفر های تشریفاتی با خودور ون ها لوکس و مجلل استفاده کنیم تا جابه جایی از مکانی به مکان دیگر صورت بگیرد.

ون های استفاده شده در این سرویس جزء بهترین و لوکس ترین خودرو ون های موجود در کشور است که با استفاده از این ون ها در این سرویس توانسته ایم به بهترین شکل ممکن انتظارات شما را برآورده نماییم.شما با استفاده از خدمات ترانسفر تشریفاتی می توانید از بهترین خودروهای لوکس دنیا استفاده کنید و از داشتن یک ترانسفر با تشریفات فوق العاده و حرفه ای لذت ببرید.

برخی از افراد برای میهمانان خیلی خاص یک سری خدمات مثل رزرو ماشین های لوکس و استقبال کننده حرفه ای و با تشریفات خاص خدمات سی آی پی ، پذیرایی متفاوت ، و همچنین زمانی که میهمان به هتل میرسد خدمتکاری داشته باشد که در طول چند روز اقامت در هتل همه نیاز های میهمان را بر طرف کند و رضایت 100 در صدی را به دنبال بیاورد.

برای کسب اطلاعات بیشتر راجبه ترانسفر های تشریفاتی،VIP،CIP و… به این صفحع مراجعه نمایید.

چرا الوون را انتخاب کنیم؟

شرکت الو ون مفتخر است، با در اختیار داشتن بیش از ۱۰۰ دستگاه انواع مختلف  ون در ناوگان خود، بزرگترین و  معتبر ترین مجموعه در زمینه ارائه خدمات:
کرایه و اجاره انواع ون در تهران و سراسر کشور، به منظور انجام کلیه خدمات تشریفاتی و مسافربری، برای سفرهای درون شهری و برون شهری، ون تشریفات برای انجام ترانسفرهای تشریفاتی و فرودگاهی، کرایه ون دربستی در تهران برای انجام کلیه سرویس ها، کرایه ون توریستی با بهترین قیمت ها و امکان قرارداد جهت همکاری با شرکت های خصوصی و دولتی برای سرویس کارکنان را از ما بخواهید.
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها