خدمات

اجاره ون برای گردشگری شهری

اجاره ون برای گردشگری شهری

اجاره ون برای گردشگری شهری

همه ما ها برای داشتن یک تعطیلات خوب و عالی به گردشگری و سفر میپردازیم. در این مواقع اکثر افراد با خانواده و بسیاری با دوستان خود به سفر میروند.که ون ها برای آنها گزینه بسیار مناسبی است تا بتوانند یک تجربه دسته جمعی و عالی را کسب نمایند.با توجه به اینکه امروزه هزینه های گرفتن بلیط هوپیما و قطار و غیره بسیار بالا رفته است اکثر افراد نمیتوانند از این گزینه ها استفاده کنند و به جای آن از وسیله های نقلیه استفاده میکنند.در این مورد هم میدانیم که علاوه بر اینکه تهیه سوخت مورد نیاز تا مقصد مورد نظر میتواند مبلغ زیادی را به خود اختصاص دهد یا اینکه به مشکلات فنی بر بخورد.
در نتیجه با در نظر گرفتتن تمامی این موارد ما را از سفر رفتن کاملا منصرف میکند؛ اما امروزه با توجه به حجم بالای دقدقه های روزمره و مشغله های فراوانیکه افراد دارنددر طی ماه و سال حتما به استراحت و گردشگری نیاز دارند.پس با همه این ها، چطور سفری با هزینه مناسب اما با امکانات کافی و لذت بخش داشته باشیم؟ بله جواب سؤال ما اجاره ون مسافرتی برای سفر است. یک برنامه ریزی دقیق می تواند به شما کمک کند که تعطیلاتی آرام برای خود رقم بزنید. ما اینجا هستیم تا شما را با ون های مسافرتی و خدمات شرکت الوون آشنا کنیم.

اجاره ون لوکس:

ون های لوکس برای سفر و گردشگشری از لحاظ امنیت و ایمنی کیفی دارای سطح بسیار بالایی هستند.این کاملا طبیعی است که قیمت ون های لوکس از قیمت ون ارزان و معمولی بیشتر باشد. اما به دلیل حجم امکانات بسیار زیادی که دارند، ارزش مبلغی را که شما پرداخت مینمایید را دارند. همچنین شما میتوانید با مراجعه به مقاله ون های مسافرتی اطلاعات بیشتری را درباره سفر با ون و قیمت اجاره ون کسب کنید.ون ها برای شما گردشگری راحت و آرامی را برای شما رقم خواهند زد در ادامه با انواع این ون ها آشنا خواهیم شده.

ون هیوندا 350:

اگر تعداد افراد خانواده یا دوستانتان به بالای ده نفر میرسداجاره ون هیوندا 350 برای شما بسیار مناسب است.این ون دارای 14 صندلی بسیار راحت برای مسافران و فضایی با سقف بلند است که مکانی مناسب برای چمدان های شما دارد. داخل ماشین فضایی هایی برای جای دادن راحت خوراکی هایتان وجود دارد که میتوانید انهارا بدون اینکه برای شما مزاحمت ایجاد کند جای گذاری نمایید.ون های هیوندای برای سفرهای بین شهری مناسب هستند و می توانید یکی از آن ها را اجاره کرده و برای سفر آماده شوید.

ون تویوتا هایس:

اجاره ون تویوتا هایس بهترین گزینه انتخابی برای گردشگری و رفتن به سفر با ون برای شما و اعضای خانواده تان است.این ون دارای 14 نفر ظرفیت و یک سقف بسیار بلند است و نسبت به حجم امکانات و کیفیتی که دارد هزینه اجاره پایینی دارد همچنین صندلی های آن قابلیت تنظیم شدن دارند.این مدل ون دارای سیستم سرمایشی و گرمایشی بسیار قوی است، فضای خالی بین صندلی ها یکی از موارد قابل توجه این ون است.سوخت وساز بهینه هایس یکی از دلایل کرایه ون مناسب آن به حساب می آید. بهترین ون برای سفرهای گروهی شما ون هایس است.

ون بنز ویتو:

یکی از لوکس ترین و گران قیمت ترین ون های اجاره ای بازار همین ون بنز ویتو است. این ون علاوه بر اینکه بسیار جا دار است و فضای پشتی آن بزرگ است. می توان گفت که بیشتر تشریفاتی است و خیلی کم برای سفر از آن استفاده می شود. بهترین گزینه برای اجاره ون لوکس مسافرتی، دو مورد قبل یعنی هیوندای و هایس هستند.

کرایه ون ارزان قیمت:

ون های ارزان قیمت کیفیت و امکانات کمتری نسبت به ون ای لوکس دارند. البته این به معنای این نیست که ون های ارزان قیمت نامناسب هستند برای گردشگری بلکه شما میتوانید با توجه به بودجه خود ون مورد نظر خود را انتخاب نمایید و به مسافرت و یا گردشگری بروید.در ادامه این مقاله ما دو مورد از ون های ارزان قیمت و با کیفیت را به شما معرفی میکنیم.

ون دلیکا

ون دلیکا جزء ارزان ترین ون های اجاره ای در حال حاضر بازار محسوب میشود. این ون را به عنوان ون های مسافربری با ظرفیت 10 نفر در سطح شهر هم دیده اید که در تاکسیرانی فعالیت می کنند. ون دلیکا ساخت ایران خودرو است. اگر به دنبال اجاره ون برای گردشگری شهری با هزینه پایین تر هستید، اجاره ون دلیکا بهترین گزینه است.

ون کمپر

این مدل ون ها دارای اتاقکی هستند که می توانید در آن بمانید و شب را بگذرانید. متأسفانه این مدل در ایران به تعداد زیادی موجود نیست که بتوان اجاره کرد.کرایه ون .ما امیدواریم که شرایط فراهم شود و بتوانیم ون کمپر را هم به مجموعه ون های شرکت اضافه کنیم تا با وجود آن ها سفر رؤیایی شما تکمیل شود.

اجاره ون با راننده:

در این حالت از کرایه کردنون راننده همرا ماشین در مسیر رفت و برگشت در اختیار شما قرار میگیرد.باید به این نکات نیز توجه داشته باشید که اگر در مسیر گردشگری شهری قرار داشته بشید هر چند روز که زمان ببرد در این مدت زما تامین وده های اصلی غذایی راننده باشما است و همچنین هزینه نرانندگی که در آن مدت زمان برای شما انجام داده است جدا گانه محاسبه میشود.
به این چند نکته درباره اجاره کردن ون با راننده دقت فرمایید:

شخص اجاره کننده می تواند با پرداخت هزینه های 3 مورد ذکر شده ، از موارد بالا صلب مسئولیت نماید..

مدارک لازم برای اجاره ون:

اگر به طور کلی بخواهیم حساب کنیم اجاره ون انتخاب بسیار مناسب تری نسبت به اجاره خودرو خواهد بود. از آنجایی که با اجاره یک ون میتوانید هزینه اجاره سه عدد خودرو را ذخیره نمایید. ما به شما این توصیه را داریم که شرایط و مدارک لازم را جهت اجاره ون دربستی بدون رانند تهیه کنید و تجربه یک سفر و گردشگری متفاوت را برای خود به ارمغان بیاورید.
مدارک لازم برای اجاره ون بدون راننده:

گردشگری با ون:

همانطور که در مقالات مختلف در سایت الوون درباره گردشگری در سراسر ایران برای شما عزیزان توضیح داده ایم در این قسمت نیز به چند مورد اشار میکنیم.
به عنوان مثال یک روز گردشگری در تهران با توجه به تعداد مکان های زیادی که برای گردشگری دارد از جمله مکان های تاریخی و مکان های تفریحی داخل و خارج از شهر میتواند مقصدی بسیار جذاب برای سفر چند روزه شما بشود.
ولی بدون خودرو شخصی با تعداد بالا، گشت و گذار در پایتخت با توجه به پراکندگی جاذبه های مختلف، قطعا با چالش روبرو خواهد بود. در این صورت با اجاره ون در اختیار به طور ساعتی، می توانید بدون دغدغه های ذکر شده اعم از؛ شلوغی وسایل حمل و نقل عمومی، ترافیک و هزینه زیاد، به راحتی ون را اجاره کرده و از صبح تا پاسی از شب به گشت و گذار، بدون خستگی ناشی از رانندگی و مسیر بپردازید.

چرا الوون را انتخاب کنیم؟

شرکت الو ون مفتخر است، با در اختیار داشتن بیش از ۱۰۰ دستگاه انواع مختلف  ون در ناوگان خود، بزرگترین و  معتبر ترین مجموعه در زمینه ارائه خدمات:
کرایه و اجاره انواع ون در تهران و سراسر کشور، به منظور انجام کلیه خدمات تشریفاتی و مسافربری، برای سفرهای درون شهری و برون شهری، ون تشریفات برای انجام ترانسفرهای تشریفاتی و فرودگاهی، کرایه ون دربستی در تهران برای انجام کلیه سرویس ها، کرایه ون توریستی با بهترین قیمت ها و امکان قرارداد جهت همکاری با شرکت های خصوصی و دولتی برای سرویس کارکنان را از ما بخواهید.
  • بهترین ون برای مسافرت کدام ون است؟

    تا آنجایی که مجموعه ما نظر سنجی کرده است و با مجموعه های دیگر مشورت کردیم از نظر ما بهترین و راحت ترین ون برای رفتن به مسافرت های طولانی ون تویوتا هایس های روف است.

  • هزینه اجاره ون برای گردشگری شهری چقدر است؟

    اجاره ون برای گردشگری شهری به گونه ای متفاوت تایین میشود زیرا بسته به مدل ون و تایمی که شما به ون نیاز دارید دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها