خدمات

سرویس برون شهری

قیمت سرویس برون شهری

سرویس برون شهری

اجاره ون به صورت های مختلفی انجام میگیرد برای مثال ون ها به صورت ساعتی و روزانه و به صورت دربستی اجاره داده میشوند، با راننده و بدون راننده که در این صورت شما ون را به عنوان ون دربست اجاره میکنید یا به عبارت دیگر ون دراختیار گرفتید که هر جایی که بخواهید شما را میبرد. این مورد اجاره های ون بیشتر جهت گردشگری درون شهری اجاره یا رنت میشوند. البته شما میتوانید حتی برای سفر های خارج از شهر هم از این ون ها استفاده نمایید با این تفاوت که نرخ اجاره نامه روزانه و دربستی آن تغییر خواهد کرد.

چرا برای مسافرت ون اجاره کنیم؟

بله شاید بار اولی است که اسم خدمات اجاره ون به گوش شما خورده است،و این موضوع کاملا طبیعی است که در حال مقایسه کردن این نوع از مسافرت رفتن با مدل های دیگر مانند قطار اتوبوس یا هواپیما باشید. در ابتدا اجازه بدهید در مورد چند مورد از ویژگی ها و امتیازاتی که اجاره ون برای مسافرت و سرویس های برون شهری دارد برای شما بگوییم بعد تصمیم خود را بگیرد.

امنیت بالا ون:

اول از همه بیایید درباره امنیت سفر با ون ها صحبت کنیم که یکی از اساسی ترین مورد ها برای رفتن به مسافرت است و اهمیت بسیار زیادی در معیار انتخاب شما دارد.

  • تمامی صندلی ها و تمامی افرادی که درون ون هستند بیمه میشوند.
  • با تجربه ترین و بهترین رانندگان وظیفه رانندگی ماشینی که در ان نشسته اید را به عهد دارند.
  • ون های تویوتا هایس و هیوندای h350 نمره امنیتی بسیار خوبی از نظر استحکام بدنه کسب کرده اند بطوری که هنوز هم در کشور های اروپایی از این خودرو ها برای ترانسفر و سفر بهره گرفته می شود.

مقرون به صرفه بودن اجاره ون:

اگر در نظر بگیریم که به یک گروه 10 الی 14 نفره از دوستان خود قصد رفتن به مسافرت را دارید.برای اینکه همه بتوانند بروند باید همزمان سه عدد خودرو را راهی جاده کنند با هزینه های بسیار بالا و پول بنزین، در حالی که میتوانند با اجاره ون ارزان کردن یک ون با یک سوم هزینه که تقسیم بر تعداد میشود که با همین هزینه اندک شما ظرفیت 14 الی 17 نفره را دریافت میکنید.

داشتن یک راهنما در کل سفر:

رانندگانی که برای سرویس های اجاره ون ارسال می شوند، متخصص در امور گردشگری و توریست هستند.

این افراد تمام جاذبه های گردشگری ایران را می شناسند و می توانند راهنمای شما در طول کل سفر برای گردش و زمان بندی درست در سفر باشند.

سرویس برون شهری چیست؟

سرویس برون شهری الوون یک سرویسه خدماتی است که با ون انجام میشود، شما میتوانید برای رفتن به مسافرت و یا هرگونه سفر بیرون از شهر از این سرویس استفاده کنید.

بخش دیگری از خودرو های خانواده ون که امروز طرفداران زیادی دارد، ون های مسافرتی یا کمپر هستند که سبک جدیدی به نام ون لایف را به وجود آورده اند و افراد زیادی تمایل به اجاره این نوع ون ها را دارند.

متاسفانه ون های مسافرتی هم هنوز به تعدادی نیستند که بتوان خدمات اجاره آن ها را ارائه کرد.

اما با این وجود از برنامه های اصلی الوون برای آینده، فراهم کردن امکان اجاره ون های مسافرتی کمپر می باشد.

محاسبه قیمت اجاره ون:

در صورتی که قصد اجاره خودرو همچون ون ها مسافرتی را دارید باید بدانید میزان اجارۀ آن‌ها به عوامل مختلفی همچون نوع خودرو، امکانات و شرایط سفر (زمان و طول مسیر) متفاوت است. به عبارتی می‌توان گفت که میزان اجاره ون های مسافرتی، برحسب کیلومتر محاسبه می‌شود. البته میزان اجاره برحسب اینکه اجاره ون با راننده و بدون راننده است،اجاره ون برون شهری متفاوت می‌باشد.
همچنین اگر مکان مورد نظر خاکی باشد یا شرایط آب و هوایی خاصی را داشته باشد، میزان اجاره افزایش می‌یابد. تمام تلاش ما بر این است که بتوانیم بهترین امکانات را به همراه مناسب‌ترین قیمت‌ها در اختیار مشتریان خود قرار دهیم.

انواع مدل ون ها:

ون مسافرتی تویوتا هایس:

.ون مسافرتی تویوتا هایس، یکی از ون های مسافرتی است که اولین بار توسط شرکت ژاپنی تویوتا به بازار عرضه شد. این ون، با وجود ظرفیت 14 نفری و سقف بلندی که دارد، جزء بهترین گزینه‌های انتخابی است.

ون هیوندای H350

یکی از انواع ون های هیونداست که خوشبختانه در بازار ایران یافت می‌شود. این ون‌ها که توسط کشور کره جنوبی ساخته شده‌اند، به دو صورت باربری و مسافرتی عرضه می‌شوند. نوع مسافرتی آن‌ها، 14 نفر ظرفیت دارد و برای سفر به مناطق مختلف ییلاقی و کویری مناسب است.

ون مسافرتی فوتون:

ون مسافرتی فوتون، یکی دیگر از انواع خودروهای ایده آل برای سفرهای برون شهری است که در بازار خودرو به این نام شناخته می‌شود. این خودرو که ساخت کشور چین است، توسط شرکت‌های خودروسازی در ایران مونتاژ و عرضه می‌شود. ظاهر و اتاقک ون فوتون، بسیار شبیه به ماشین تویوتا هایس است.

ون مسافرتی وانا:

ون مسافرتی وانا، یکی دیگر از ون های ایده آل برای سفرهای برون شهری است که در بازار خودروی ایران نیز به فروش می‌رسد و گزینۀ مناسبی برای سفر محسوب می‌شود. این خودروی پر طرفدار و محبوب، اصالتی چینی دارد و در کشور چین، با نام فوتون MPX-S CLASS شناخته می‌شود. به عبارتی قطعات مختلف این خودرو، از کشور چین وارد ایران می‌شوند، سپس توسط شرکت‌های خودروسازی در ایران مونتاژ و در بازار خودرو عرضه می‌شوند.

ون مسافرتی دلیکا:

ون مسافرتی دلیکا، یکی از ارزان‌ترین ون های مناسب سفر است که به عنوان ون مسافربری با ظرفیت 10 نفر نیز در سطح شهر فعالیت می‌کند. ون مسافرتی دلیکا، ساخت شرکت ایران خودرو است و از بهترین گزینه‌ها برای افرادی است که به دنبال سفری با کمترین هزینه می‌گردند.

چرا الوون را انتخاب کنیم؟

شرکت الو ون مفتخر است، با در اختیار داشتن بیش از ۱۰۰ دستگاه انواع مختلف  ون در ناوگان خود، بزرگترین و  معتبر ترین مجموعه در زمینه ارائه خدمات:
کرایه و اجاره انواع ون در تهران و سراسر کشور، به منظور انجام کلیه خدمات تشریفاتی و مسافربری، برای سفرهای درون شهری و برون شهری، ون تشریفات برای انجام ترانسفرهای تشریفاتی و فرودگاهی، کرایه ون دربستی در تهران برای انجام کلیه سرویس ها، کرایه ون توریستی با بهترین قیمت ها و امکان قرارداد جهت همکاری با شرکت های خصوصی و دولتی برای سرویس کارکنان را از ما بخواهید.
  • حداقل مدت زمان اجاره ون چقدر است؟

    حداقل مدت زمان اجاره در داخل شهر 10 ساعت میباشد و برای مسیر های برون شهری به صورت کیلومتری یا روزانه محاسبه میگردد.

  • برای اجاره ون بدون راننده چه مدارکی نیاز است؟

    پرداخت مبلغ بیعانه برای رزرو + کپی کارت شناسایی و اعلام تعداد مسافران از شرایط اجاره ون میباشد.

  • خودروهای ون چند نفر ظرفیت دارند؟

    با توجه به حذف 2 تا 4 صندلی برای افزایش جای بار این خودروها ماکزیمم بین 10 تا 14 نفر ظرفیت مسافر دارند.

  • سرویس برون شهری چیست؟

    سرویس برون شهری یا همان رفتن به بیرون از شهر شما میتوانید برای مسافرت یا به هر گونه دیگه ای که بخواهید از شهر خوارج شوید از سرویس برون شهری استفاده کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها